16 lat firmy lat firmy / MY NA ALLEGRO
zamówienia telefoniczne 7 dni w tyg. 9-20: 606240991 salon meble łazienkowe Tczew, Obr. Westerplatte 24c

REKLAMACJE

Jak zgłosić reklamację?

Wszelkie reklamacje przyjmujemy wyłącznie drogą mailową na adres:

reklamacje@hashi.com.pl

W celu weryfikacji zakupionych przez Państwa produktów, w składanej reklamacji prosimy o podanie numeru zamówienia oraz adresu e-mail lub numeru telefonu, na który zostało złożone zamówienie.

Warunki rozpatrzenia reklamacji

Prosimy, aby pamiętać by sprawdzić towar przy kurierze, gdyż jest to warunkiem ewentualnych reklamacji. 

W przypadku zniszczenia towaru w czasie wysyłki, lub innych niezgodności prosimy o przesłanie mailowo na adres reklamacje@hashi.com.pl:

  1. Spisany protokołu szkody z kurierem,
  2. Opis szkody,
  3. Zdjęcie uszkodzonego elementu.

Czas na rozpatrzenie reklamacji do 14 dni.